"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Наумовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Наумовка отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сұрақтар қою – сапалы білім беруді жақсартыудың басты құралы

01.03.2019

Коучингтің тақырыбы

  • Сұрақтар қою – сапалы білім беруді жақсартыудың басты құралы

Мақсаты

  • Әріптестерінеоқупроцесіндесұрақтарқоюдыңмаңыздылығынтүсінугекөмектесу.

Нәтиже

 

  • Мұғалімдер төменгі және жоғары деңгейдегі сұрақтарды құрай алады.  

Негізгі  идеясы

  • Сұрақтардыңтиімдіқойылуы-мұғалімдердіңсыниойлаутәсілдерінмеңгеруіарқылытүсінудіталапететіноқытудағыажырамасбөлік. Сұрақтардытиімділігіқоюбағалау мен оқытудыңинтеграциясыарқылыжүзегеасырылады.
  • Коучингтің барысы

Тренинг-жаттығу, топтарға бөлу,

  1. минут)

 

  • Сұраққоябілу - ақыл-ойдыңқажеттібелгісінемесе алғырлықтың белгісі.
  • Психологиялықтренинг"Мен бағалайтын сендегі құндылықтар…". Барлыққатысушыларшеңбергеайналадыжәнеәрқайсысыжақынтұрғанадамға "Мен сендегібағалайтынқұндылықтар..."сөзінайтады. Тренинг мұғалімдердіынтымақтастықта достыққа бейімдейді.
  • Топтарғабөлу.Әрбірқатысушышляпадан КМ қабылдауатауы бар қағазпарағынтаңдайды (шляпада сын тұрғысынанойлаутәсілдерінің 2-ші атауы бар жапырақтар: "Блумтаксономиясы" және "БлумТүймедағы". Осылайша 2 топ құрылады
  • Коучингсұрағы:
  • Сіздіңтоптарыңыздыңатауын не біріктіреді?
  • Бізбүгін не туралыайтамыз (осы тәсілдер негебағытталған)?

Кіріспе тапсырма

  1. минут)

2. Коуч топтарға А.Бартоның"Біздің Таня қаттыжылайды, өзенгедопты домалатып алды,Танечка жылама, өзенгедопбатпайды.»

Жаттықтырушы 2 түрлі сұрақоқиды:

  • 1 түрі:
  • А) Таня не істеді? б) Таня кімдікі? в)Таняқалайжылайды?
  • 2 түрі:
  • а) Бұлөлеңніңқандайсезімдері бар?
  • б) Автор допты неге суғабатпайдыдейді?
  • в) Сізбұлөлеңдіқалай аяқтар едіңіз?
  • Бұлсұрақтарнеменерекшеленеді?
  • Коуч топтарғасұрақтары бар парақшалартаратады
  • Сұрақ беру барысында мұғалім үшін бұл сұрақтар немен ерекшеленеді? 

Іс- тәжірибе

№1 Тапсырма

(20 минут)

«Бауырсақ» ертегісі

1. Білім.

- Бұл ертегіні кім жазды?

- Неге ол орыс халқының ертегісі деп аталады?

- Ертегідегі басты кейіпкерлерді атаңдар.

- Ертегінің мазмұнын айтып беріңдер.

2. Түсіну.

- Бауырсақ ол кім?

- Неден жасалған?

- Ертегі кейіпкерлері Бауырсақпен қандай кезекпенен кездеседі?

3. Қолдану.

- Қазіргі жағдайда Бауырсақ өзін қалай ұстар еді? (Мысалы, ол қазіргі заманауи қалаға тап болса)

4. Талдау.

- Ертегіні неше бөлімге бөлуге болады?

- Бауырсақ неге домалады?

- Бауырсақ неліктен түлкінің қулығына тап болды?

5. Сараптау.

- Ертегінің негізгі мазмұны неде?

Есімізге түсірейікші, осы ертегінің мазмұнына сәйкес қандай өмірлік жағдайлар бар?

6. Бағалау.

- Осы ертегіге сәйкес келетін мақал-мітелді есімізге түсірейік?

- Бағамдап көріңіздерші, егер түлкі Бауырсақты жемегенде не болушы еді?

 «Шалқан» ертегісі.

1. Білім.

- Бұл ертегінің басты кейіпкерлерін атаңыздар? Әр кейіпкер не істейді? 

2. Түсіну.

- Неге әрбіркейіпкернақтыбір кейіпкерден көмексұрады?

- Келесісуреттердідұрысретпенорналастырыңыз.

3. Қолдану.

- Шынайы өмірде қандай осыған ұқсас жағдайлар кездесуі мүмкін?

4. Талдау.

- Түсіндіріңіздерші, ертегі кейіпкерлерінің шалқанды жерден жұлып ала алды?

5. Саралау.

- Осы сюжетке ұқсас басқа әдеби шығармаларды атаңдар

- Ертегіге сай мақал- мәтелдер таңдаңдар.

6. Бағалау.

- Әр кейіпкердің рөлін бағалаңдар.

- Бәрі тышқанның арқасында болды ма?

3. "Шұбар тауық" ертегісі.

1. Білім.

- Ертегі кейіпкерлерін атаңдар.

- Шұбар тауық не істеді?

- Ол қандай жұмыртқа тапты?

2. Түсіну.

- Неліктен тауықты шұбар деп атайды?

- Әже мен ата неге жылайды?

- Неліктен жұмыртқа сынып қалды?

3. Қолдану.

- Ертегі қойылымы.

- Әже мен ата қалай жылайды?

- Тышқан қалай жүрді және жұмыртқа қалай сынып қалды?

4. Талдау.

- Ертегі кейіпкерлерінің көңіл-күйі қалай өзгерді?

- Ертегінің суретті жоспарын құрастыр.

- Болған оқиғаға орай ертегі кейіпкерлері тығырықтан қалай шықты?

5. Сараптау.

- Қиялдаңыздаршы, егер тышқан жұмыртқаны сындырмағанда не болар еді?

- Ал, сіз алтын жұмыртқамен не істер едіңіз?

6. Бағалау.

- Қандай мақсатпен ата мен әже алтын жұмыртқаны ұрды?

- Ертегінің басты мазмұнын анықтайтын мақал-мәтелді таңдаңыз. 

Коуч«Блум Түймедағы» әдісі бойынша әр топқа А4 парағына сұрақтар құрауды ұсынады. 

№2 Тапсырма

(8 минут)

Коуч: Сұрақтарқоюкезіндемұғалімдержіберетінеңкөптаралғанқателердіқұрыңыз.

Рефлексия

(7 минут)

 «Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі. А4 парағында

 

 

 

 

Просмотров: 561


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст