"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Наумовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Наумовка отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жазғы демалыс

Жазғы лагерьдегі қозғалмалы ойындар.

 

АЙДАҺАР БАСЫ

Ойнаушылар бір-біріне паровоз ретінде тізбектеледі. Айдаһардың басы – бірінші адам-соңғы адамның құйрығын ұстап тұруға тырысады. Ол өз кезегінде сенімді болуы керек. Соңғы ұстау кезінде, ол тізбектің басына өтеді.

Сауық

Қатысушылар шеңберге тұрады. Жүргізуші орталыққа "қармақ" - секіргішпен немесе арқанмен тұрады, оның соңында құм салынған, қап байланған. Жүргізуші сауығын шеңбер бойымен бұрап, ал қатысушылар секіруге тиіс.

МОТАЛЬЩИКТЕР

 Ойын үшін 3-5 кг салмағы бар дөңгелек таяқ пен гирь (немесе гантель) қажет. Ойыншының міндеті: орындыққа тұру. Гирь таяқшанын щетіне байланады.Таяқшаны қолмен айналдыра отырып, таяқшаның екінші шетіне байлап, оған байланған Жүкті көтеру үшін бау орау. Бір уақытта бірнеше қатысушы жарысады.

КІМНІН ҚОЛЫ КҮШТІ

 Екі көлденең қалқаншадан (төменгі және жоғарғы), өзара артқы қабырғамен және тік бөренелермен жалғанған арнайы тұғырық жасалады. Кәдімгі сатып алынатын эспандердің бір тұтқасы тіреуіштің төменгі қалқаншасына металл жақшалармен бекітіледі, ал екіншісі еркін ойнаушы төменгі қалқаншаға аяққа айналады, оң (немесе сол) қолмен эспандер қаламын алады және оны жоғарғы қалқаншаға бекітілген пластинкаға басу үшін созады. Бұл пластинка-электрожарықпен қосылған рычагты ажыратқыш. Бір қолмен эспандер соза отырып, шамды қоса алатын адам жеңеді.

ҚОС ҚАБАҚ БОЯУЫ

Кез келген қатысушылар үшін ойын. Ауа райы ашық ауада жүреді. Бірақ бұл жағдайда жүргізушінің мақсаты-ойыншының өзін емес, оның көлеңкесін, қолын немесе аяғын құлату. Мықты ойыншы  жүргізуші болады. Жалғыз тәсілі құтқару жасыру да көлеңке. Әйтпесе, ойыншы үнемі қозғалыста болуы керек. Әзірге екі ойыншы жүгіреді, қалғандары орнында қалады

ЖАҒАЛАУ-ӨЗЕН

Алаңды екі бөлікке бөлетін сызық сызылады: жағалау мен өзен. Су ағысы "берег" немесе "өзен" деп аталады. Ойыншылар осы уақытта жағалауға немесе өзенге секіруге тиіс. Егер "өзен" командасы бойынша ойыншы "өзенде" тұрса, онда ол жай ғана сол жерде секіріп кетеді.

 

БАРЛАУШЫЛАР МЕН САҒАТ

Сағат таңдалады. Оның айналасында 15-25 қадам қашықтықта (5-7 дана) жалаушалар қойылады. Қалғандары барлаушылар. Олар сағаттық ох көрмейтіндей қашықтыққа жойылады. Барлаушылардың міндеті туды ұрлап алу тиіс. Сағат тек қана периметрі бойынша жылжуы мүмкін. Егер сағат барлаушыны байқасаңыз, оны аты бойынша атаса, барлаушы ойыннан шығады. Егер сағат жалаумен өлтірілген барлаушыны көрсе, оны аты бойынша атауға үлгерсе, жалау орнына оралады, ал барлаушы қайтадан жасырады. Ойын аяқталады немесе 1 жалау немесе 1 барлаушы болса.

(Барлаушылар ойыннан шығып, тұтқынға түспеуі мүмкін, яғни сақшының шектеулі кеңістігіне тұруы мүмкін. Бұл ретте оны басқа барлаушылар босата алады. Егер сақшы босатушының атын атай алмаса, тұтқындалған бос. Бұл нұсқада ойын шексіз ұзақ созылуы мүмкін).

 

 

Жаңартылған күні: 20.03.2019 23:41
Құрылған күні: 15.01.2020 22:04

Текст