"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Наумовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Наумовка отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мамандықтар әлемі (сынып сағаты бойынша оқушылардың кәсіби бағдары)

Сынып сағаты

Мамандықтар әлемі

(сынып сағаты бойынша оқушылардың кәсіби бағдары)

 

Егер әрбір адам өз жерінің кесегінде

ол мүмкін бәрін жасайды,

біздің жеріміз қандай тамаша болар еді

А. П. Чехов

 

Мақсаты: - мамандықтар туралы түсініктерді кеңейту;

- мамандық талаптары арасындағы байланысты адамға және оның

тұлғалық ресурстар;

- қалыптастыру, орнату қажеттілігі кәсіптік

арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды

жүзеге асырылатын таңдау және оның салдары

 

Жабдықтар: интерактивті тақта, компьютер, жартылай шеңбермен орындықтар, жаднамалар

 

Алдын-ала дайындық: - оқушылар ата-анасынан сұрақ қою керек.,

олар өз өндірісінде не бағалайды

барлығы;

- ұсынылған сұрақтар мен

оларды талқылауға дайындалу

 

Іс-шара барысы

 

Мұғалімнің кіріспе сөзі.
НТП ғасырында кәсіптер әлемі үлкен. Бұл жалғыз мамандық дәмі жағынан да, қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетіндей және қоғам қажеттіліктеріне жауап беретіндей етіп өз өмірінің ісін таңдау қиын. Егер адамда әртүрлі қабілеттер мен көп қырлы мүдделер бар болса, қалай болу керек? Қалай тоқтау керек? Өзін қалай табуға болады? Мамандық таңдау неге байланысты?

 

Балаларға алдын-ала ата-анасынан жұмыста бәрінен жоғары баға беретіні туралы сұрастыру тапсырмасы берілді.:

- еңбектің тартымдылығы

- ұжым

- мамандықтың беделі

- жалақы

- үйде жұмыс істеу жақындығы

- басқа

(Балалардың сауалнамасы)

Кейбір жастардың пікірін тыңдаңыз (БАҚ материалдары бойынша):

 

А) " біз дос қызбен көп таласты – қандай мамандықты таңдап, қолайлы сияқты. және бұл. Және кенеттен ол былай деді:"Мен бойынша солай, тек лайықты алуға болар еді". Мен ұзақ ойладым. Жалпы, бұл жаман емес. Екінші жағынан, егер шақыру болмаса, қажет болуы мүмкін. Мен білмеймін.»

 

Сұрақ: (балалар жауап береді)

- Бұл мәселе бойынша Сіздің көзқарасыңыз қандай?

- Мамандық таңдау немен анықталуы керек?

- Барлығы жалақымен анықталады ма?

- Ең бастысы жалақы ғана қойғанда, жастар нені бағаламайды?

 

Б) " қайда оқуға баруды білмеймін. Кім болатынын білмеймін. Тігінші бола алады ма? Мен жақсы ақша табамын, үйде де халтурить. Жақсы портреттер өте бағаланады. Бірақ, егер мен шет тілдерін оқып, ән айтамын. Романтикалық мамандық туралы армандау. Ал ата-аналар ән айтады…»

 

Сұрақ: (балалар жауап береді)

- Сізге мұндай күмән жақын ма?

- Өмір жолын таңдауда романтика керек пе?

- Беделді мамандық-ол қандай?

- Армандау керек, бірақ болашаққа жоспар құрып, жерден тым алшақтау керек пе?

 

2. Мамандық таңдаудың бірнеше жолы бар

 

А. сынамалар мен қателер әдісі, адам соқыр болып, әр түрлі қызмет салаларында өзін көре отырып, өзіне тек өмір сүруге ғана емес, сонымен қатар еңбек қуанышын әкелетін жалғыз мамандықты таппайды. Бұған адам өмірінің жартысы кетуі мүмкін.

 

Б. өзін, өз мүдделерін, бейімділігін, жүйке жүйесінің қасиеттерін, ойлау, есте сақтау, зейін үйрену – әр адамға қандай да бір мамандықты таңдауда қажет нәрсе.

Өзіңіз туралы білім алып, кәсіптер әлемімен танысып, таңдаған кәсіптегі өз мүмкіндіктерін және адамға қойылатын кәсіптің талаптарын білуге болады. Тек содан кейін таңдау мағыналы болуы мүмкін.

 

В. өз ата-аналарын, аталарын таңдау жолы. Ол кезде, Егер бұл отбасы дәстүрі, ол ұқыпты сақталады және ұрпақтан ұрпаққа беріледі. Ең бастысы-ересектердің өз мамандығына деген қатынасы, өз ісіне деген сүйіспеншілік.

Соңғы уақытта балалардың тұрмыстағы және өндірістегі дизайн, жиһаз, әшекейлер жасау, экзотикалық өсімдіктер, жануарлар өсіру, ландшафтық дизайн, коллекциялау сияқты еңбек қызметіне үлкен қызығушылық танытады.

 

Мұғалім: сіз қандай мамандықты білесіз? Осы мамандық адамы қандай қасиеттерге ие болуы керек?

("Менің болашақ мамандығым" презентациясын көру және мұғалімнің түсініктемесі)

Тағы бір біртүрлі мамандықтар бар ("әлемдегі біртүрлі лауазымдар" тұсаукесерін көру және ұсынылған тапсырманы орындау)

 

Ойын:

- мамандық әрпі (қыздар мен ұлдар командасы, кезек бойынша, Кім көп)

("М", "П", "К"әрпіне көбірек кәсіптерді еске түсіріңіз. "С»)

– "ең-ең" ойыны да командаларда орындалады, Қандай команда мысалдар әкеледі

(ең жасыл мамандық-ең тәтті-ең тіс –

ең қызықты-ең қатты-Ең күлкілі –

ең ауыр – ең қиын-ең сирек - )

 

"Менің табысқа жолым" Релаксация (психолог жүргізеді)
Мамандық түрлері бойынша оқушыларға сауалнама жүргізу нәтижелерін ұсыну

Релаксация:

- Отырыңыз поудобнее. Көзді жабыңыз және естігіңізді айқын елестетіңіз.

Кәсіби мақсатыңызды елестетіп, оны сезініңіз - бұл сізге қажет нәрсе.

Кез – келген мақсатқа жол-алыс немесе жақын, қиын немесе өте емес…

Мақсатыңызға өз жолыңыз қандай болады? Сіз ұсынған мақсатқа…

Осы жолдың басталуын елестетіңіз. Сіз алдында не жатыр?

Кең тікелей жол немесе тар, қисық жол?

Сіз бірінші қадам, екінші…

Сізді не қоршайды? Сіз не көресіз? Өз мақсатына келгенде не сезінесіз?

Мүмкін сізге кедергілер бар…

Сіз преодолеваете оларды?

Күш қайда?

Сіз өз жолыңызда қандай жерден жеңесіз: гүлденген және құнарлы өлкелер, шөлдер, саңырау және тасталған жерлер?

Мүмкін, сіз тоқтау керек…

Мүмкін, сіз тоқтамай баруға болады ...

Ақырында, сіз өз мақсатына жетті деп елестетіп көріңізші…

 

Оқушыларға сұрақтар:

- Ол не екенін қалай білдіңіз?

- Сіз не көрдіңіз?

- Не сезінді?

Бұл бейнені қиялда сақтаңыз!

Жаднамалар тарату

Барлығыңызға қатысқандарыңыз және көңілдеріңіз үшін рахмет. Біздің кездесуіміз соңына жетті.

Мамандық таңдау бойынша оқушыларға арналған жадынама

 

1.Адам еңбекте бақытты, егер ол өз ниетін, ұмтылысын, жоспарларын қоғамның қажеттіліктерімен, адамдардың игілігімен ұштастырса. Бұл жағдайда ол өзін жеке тұлға ретінде бекітеді деген қанағаттандырады; ол қиын процестің өзінен және өз жұмысының нәтижесінен бақытты.

 

2.Адам үшін ол кім ғана емес

мамандығы бойынша, сонымен қатар ол өзінің адамдық мамандығы бойынша қандай

қасиеттері. Ол кез келген жағдайда таба алады ма

бұл ретте өзінің қадір-қасиетін жоғалтпастан,

ловчить жоқ "приспосабливаться"?

 

3.Романтика кез келген істе болуы керек. Емес пе

романтикалық көру және сезіну тыңдаушы саған

машина? Жаңа жерде өзін көрсету романтикалық емес пе

ұжым және өз шеберлігімен барлығын бағындыру,

жаулап беделі мен даңқын кәсіпқой?

 

Өз еңбегінің есебінен өмір сүретін адам-қоғамның басты өндірістік күші. Еңбек адамдары ұйымшыл, ұйымшыл, өз құқықтары үшін күресуге тиіс.


Кез-келген мамандықта адам іске шығармашылық көзқарас танытуы тиіс. Сіз жалдамалы қызметкер бол. Немесе фермер немесе представительсреднего және шағын бизнес. Немесе ірі өндіріс иесі-кез келген жағдайда қарапайым Орындаушы бола алмайды. Өз ісіңді жетілдіру жолдарын іздей, ғылыми – техникалық прогресстен қалмай, өз біліктілігін арттыра отырып, көбірек және жақсырақ жасауға тырыс.


Сонда табыс сені табады!

 

 

Жаңартылған күні: 21.05.2020 23:44
Құрылған күні: 21.05.2020 23:44

Текст