"Өзін-өзітану" пәні оқушы тұлғасының қалыптасуына әсеретеді.
"Білім беру арқылыбізқоғамдарухани-адамгершілікқұндылықтардықайтажандандырғымызкеледі, әрбірадамтуғаннанбастапоғансалынғанқабілеттіліктітолықкөлемдежүзегеасыраалатындайжәнесоларқылыбіздіңмемлекеткеғанаемес, жербетіндегібарлықадамдарға да пайдаәкелеалатындай".
С.А.Назарбаева
Бізөзқоғамымыздыңрухани - адамгершіліказаматтарынкөргімізкеледіме? Бұлсұраққабарлықуақыттажауапберугетырысты,өйткеніадамдаррухани-адамгершілікқасиеттердіжоғарыбағалады. Біздіңұрпақерекшеемес. Қазіргіқоғамдаболыпжатқанөзгерістерадамөмірініңәлеуметтік - экономикалықаспектілерінғанақозғапқанақоймай, оларбіздіелдіңболашағы, оныңөсіпкележатқанұрпағытуралыойлануғамәжбүретті.
Қазіргіуақыттаөсіпкележатқанұрпақты бей-берекетсіз, агрессивтідепайыптауғаболады. Бірақоғанкімкінәлі? Уақыт, қоғам, ұрпақарасындағыбайланыс, қоғамдажаңабелестердіқабылдамаукінәліме? Біз, педагогтар осы проблемалардышешугекүшсалуымызкерек. Өзін-өзітанупәнімұғалімдерініңалдында, басқапедагогтердіңалдындатұрғанжағдайдыөзбетіншебағалайалатынжәнеөзқызметінқоршағанадамдардыңмүдделерінесәйкесқұраалатынжауаптыазаматтыдайындауміндетітұр.Бұлміндеттішешуүшіноқушытұлғасыныңтұрақтырухани-адамгершілікқасиеттерінқалыптастыруқажет. Мұныөзін – өзітанусабақтарындажасаумүмкіндігі бар, олар Сара АлпысқызыНазарбаеваныңарқасында 2001 жылыадамгершілік-руханибілім беру бағдарламасыаясындажүзегеасырылады. БұлБағдарламадамемлекеттікдеңгейдеәмбебапнемесежалпыадамзаттыққұндылықтарғаоқытуміндеттерішешіледі.
Сабақтар "өзін-өзіТану" сабақтарығұмырнамалық: мектепалдыжасқадейінкемеленгізеотырып, бұлтаңғажайып процесс мұғалімдер, балалар мен олардыңотбасы.
Өзін-өзітануобъектісітұтас процесс ретіндеадамболмысыныңбарлықаспектілеріндеқарастырылатынтұлғаболыптабылады. Өзін-өзітанупәніоқушылардыңтабиғиқабілеттерін, шығармашылықәлеуетінашуға, өзініңішкіәлемінқұруға, өзініңқайталанбасдаралығынұғынуғабағытталған.
Өзін - өзітанусабақтарыалғанбілімдерінкүнделіктіөмірдеісжүзіндеқолдануғажәнеқоғамғақызмететугебелсендіқатысуғабағытталған, бұлжалпықоғамныңрухани-адамгершілікқұндылықтарыныңқалыптасуынатікелейәсеретеді."Өзін – өзітану" жүрекүшін бальзам болыптабылады, олбілім беру үдерісініңішкі, адамгершілік-руханимағынасынтолықтыруғабағытталған. "Өзін-өзітану" пәнініңарқасындабаланыңішкітабиғатыашылады, әрбіржақсылықтың, ізгіліктің, махаббаттыңәлеуетіашылады. Бұлкереметжәнеқуаныштыемеспе? Мүмкін, бұлөзін-өзітанупәнініңмұғалімдеріәріптестерменжәнеата-аналарменбірлесіпөсіруіқажет мол астық. Әр бала, әрадамдакүн бар, оғанжарық беру маңызды.Адам сүйіктіжәнесүйікті, мейірімдіжәнежанашыр, мейірімдіжәнешыдамды, сабырлыжәнедостық, өзаратүсіністік пен төзімділіккедайынадамболатынәмбебапқабілеттербалаларғаөзін-өзітанусабақтарындакеледі. Демек, "өзін-өзітану" пәнібалалардыбақыттыетеді. Бала тұлғасыныңрухани-адамгершілікжағытуралыойлайтынжәнеалаңдайтынмұғалімге не қажет?Қытаймақалыданалықдәнінентұрадыжәнеқазіргібілімберудіңмаңыздыпәніментікелейбайланысты: "егер сен біржылғаалғақарасаң, тұқымотырғыза. Егер сен 10 жылғаалғақарасаң, ағашотыр, егер сен бүкілөмірдіалғақарасаң, жастардыдамыта".
«Наумов орта мектебі-бақшасы» ММ